وصیت نامه

اعوذ بالله من کل همزات الشیطان
بسم الله الرحمن الرحیم
لا اله الا الله و لا حول و لا قوه الا بالله العلى العظیم و توکلت على الله حى لا یموت الحمد الله رب العالمین .
سلام بر عاشورا ، سلام بر حماسه ساز کربلا سلام بر آن که درس آزادگى به دنیا داد و سلام بر زینب کبرى و سلام بر شهیدان که عاشورا را با خون خود زنده مى کنند و سلام بر پرچمدار نهضت حسینى روح خدا خمینى و با سلام بر راهیان کربلا رزمندگان اسلام و سلام بر امت حزب الله.
براى چندمین بار است که قلم بر صفحه کاغذ مى‌گذارم و کلامى چند بعنوان وصیت نامه مینویسم و این خود رحمت الهى است که انسان به ضعف و نقصانش پى مى برد و مى فهمد که چقدر از قافله‌دورمانده واین چندمین باراست که به جبهه میروم دیگر وصیت نامه قبلى قابل قبولم نیست و باید یکى دیگر را بنویسم تا از آموخته هایم در جبهه استفاده بکنم . زندگى چیست و چه میتواند باشد؟ حسین بن على (ع) فرمود زندگى عقیده وجهاد و مبارزه در راه عقیده است بلى زندگى یک مسلمان لبیک به نداى هل من ناصر ینصرنى حسین زمان گفتن و در جبهه حضور داشتن وبه خون غلتیدن و قطعه قطعه شدن وآزادانه و سربلند زیستن و تن به ذلت وخوارى ندادن است . برادران عزیزم و برادران پاسدارم وبرادران حزب اللهیم بدانید که خط امام حسین بن على است بدانید که امام قلبم و روحم آرمانم جانشین برحق امام زمان (عج ) تعالى فرج الشریف است وامیدو یاور مستضعفین جهان ، پشتیبان روحانیت باشید که حمایت از روحانیت حمایت از امام است بکوشید صادقانه در راه امام حسین گام بردارید بکوشید که پاسدار اسلام عزیز باشید
اگر دین محمد (ص) بجز کشته شدن من استوار نمى شود پس اى شمشیرها مرا دریابید واین را حسین (ع) گفت و فرمود هیهات من الذله .
هرگز زیر بار ذلت و خوارى نمیروم . اگر دین ندارید لااقل مردم آزاده باشید . اینها را سر لوحه زندگى قرار دهید هیچ انتظارى از انقلاب اسلامى در مقابل اعمال خودنداشته باشید فقط براى خدا کار کنید. هر شهیدى که مى آید براى آگاهى وعبرت ماست بکوشید در شما تأثیر نکند و بخود بیائید که انا لله و انا الیه راجعون .
بازگشت همه بسوى اوست .
در مسیر زندگیم از روزیکه انقلاب رادرک کرد م و امامم را شناختم . خدا شاهد است که همیشه سعى ام بر این بود که در خط امام حرکت کنم و براى خدا کار کنم ، اینکه تهمت ها را بشنوم وافتراها بپذیرم و همیشه برادران فکرم این بوده اگر جام شهادت را قطره قطره و جرعه جرعه در قبال اعضاى بدنم بدهند و قطعه قطعه شوم وجرعه جرعه بنوشم و آخر تمام آن را سر کشیده باشم (انشاءالله )
اگر شهادت نصیبم شد هیچ کس حق مطرح کردن و استفاده کردن از؟؟؟ کسى یک کلمه حق ندارد و نباید چیزى بگوید و بر جنازه بنده پسر بزرگ خانواده ام؟؟؟ حقوقم را به پدر و مادرم بدهند. وحال اى پدر ومادرم در شهادتم صبر پیشه گیرید و در عزایم بیشتر گریه نکنید و زارى زیاد نکنید که دشمنان دلشاد مى شوند و نگذارید اسلحه ام بر زمین بماند برادرانم على رضا و محمد را به نوبت به جبهه بفرستید و انشاءالله همه شان پاسدار اسلام میشوند و خواهرانم حجاب رارعایت کنید واز امام پیروى کنید و از روحانیت در خط اما م حمایت کنید وانشاءالله پدرم همچون پیر مردان صدر اسلام سینه خودرا در برابر ناملایمات سپر کند و در خط امام حرکت کند و درضمن بنده به کسى‌که قرض ندارم و هر کس ادعا کند ازحقوقم پرداخت شود و همچنین ۳ ماه روزه قضادارم که تکلیف شرعیش را پدر و مادرم بپرسند و یک ماه نماز قضا موقعى که در بیمارستان بودم ادا نمایند واز همه حلالیت میخواهم .
خدایا خدایا ترا به جان مهدى تا انقلاب مهدى خمینى رانگهدار .